FreeBSD 8.1/pf performance

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Fri Nov 5 22:31:42 CET 2010

On 5.11.2010, at 20:32, Dan Lukes wrote:

> Tyhle seznamy nemuzes precenovat. Ja dostavam podobny seznam tykajici se ACPI pravidelne emailem - a je delsi. I jine komponenty maji podobne seznamy.
>
> Musis se podivat na tech 45 reportu a odhadnout, nakolik jsou stale jeste relevantni - a tykaji se tve situace. To ze "FreeBSD 6.2 panic in pf" te asi nepali. Stejne jako vsechny conf/* a sparc/* IPv6 reportu te taky znepokojovat nemusi. Nakonec tam toho zas tak moc nezustane - a to musis posoudit sam.

Ja jsem se ze zajmu podival na jeden [panic] (kern/141905) a taky jsem si rikal, ze jestli je
aspon vetsina tech PR tohodle typu, tak to neni tak strasny...

Tady u toho PR pisou, ze u 7.2 dojde ke kernel panic v pripade, ze je prazdny pf.conf, coz je sice
neprijemna vec, ktera muze prekvapit, ale v provozu se to jen tak nestane, zvlast kdyz o tom clovek
vi...

M.