named na 8.1 Release

Miroslav Kes mkes at ra.rockwell.com
Mon Sep 20 17:19:19 CEST 2010

 Ahoj!

Ma takovy problem. Nainstaloval jsem 8.1 Release (z CD) a z portu bind
9.7.1.2. Mel by obsluhovat jednu domenu v nasi testovaci siti (2 ceckove
site) rekneme "testdomain.com". named-checkconf i named-checkzone
projdou v poradku

V /etc/resolv.conf mam

search testdomain.com
nameserver 127.0.0.1

v /etc/rc.conf

named_enable="YES"
named_flags="-c /etc/namedb/named.conf"

Kdyz named pustim tak nslookup (pusteny na te same masine) na adresu
samotneho serveru projde. Pokud ale pustim nslookup v interaktivnim
rezimu a prestavim server ze 127.0.0.1 na IP adresu toho serveru
nedostanu nic (timeout).
Kdyz ten nslookup pusitm na jine masine ve stejnem subnetu a na serveru
pustim tcpdump tak dostanu "udp port domain unreachable" jako kdyby ten
named nebezel.
Stejne tak mi skonci na timeoutu nsupdate.

Mate nejaky tip, co muze byt blbe? Tipuji, ze to bude nejak pitomost,
ale uz jsem z toho ponekud tumpachovy (jak rikaji Kremilek s Vochomurkou)

Diky

Mira