Vice siti v exports - zfs

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Sep 15 23:45:11 CEST 2010

> > Radek
> http://old.nabble.com/zfs-sharenfs-to-multiple-subnets---found-a-dirty-
> looking-hack-td26949208.html
>
> Pouzivam, funguje :)

To jsem take nasel, nekde byl odkaz, jen tam nekdo varoval pred tim, ze je tam pouzit mountpoint a v pripade dedeni to pry delalo nejake problemy. Jsem rad, ze to funguje, asi to pouziju takto.

> Tak jako do ted neni ve FreeBSD zadny SMF (nebo jak se to na Solarisu
> jmenuje), takze u ZFS nefunguje spare disk. Proste je jen oznacen jako
> spare, ale pri vypadku disku nedojde k jeho nahrade spare diskem,
> protoze na to nejsou nastroje, ktere to na Solarisu zajistuji.

To je ovsem "vyborna ficura". Ja pouzivam raidz, jak to je asi tam.... doufam, ze kdyz mi vypadne jeden disk, ktery vymenim a pak druhy, tak ze neskoncim na tom, ze se "nedopocitaji" data na ten novy disk.

Radek