bge0: watchdog timeout

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Sep 8 08:59:40 CEST 2010

> ... a pritom desce nevtisknou znacku "lacinej kram" v takove mire, jako
> to dokaze Realtek...

Svata slova vas obou. Tak ono, kdybych to udelal tak, jak se ma, tj. podival se na podporovane operacni systemy pro danou platformu a pak jeste obracene, asi bych tu ted nenarikal. Zel bohu zrovna HP ma pomerne nestastny pristup (nevim, zda se to ted nezmenilo), ale kdyz jsem kupoval ony servery, tak jsem si overil, jestli tam BSD beha - behalo, prestoze nebylo u HP uvedeno jako podporovany OS. Problem byl ale v tom, ze HP osazovalo prolianty sveho casu 2 cipy - intel a broadcom a kdyz jsem se ptal nekolika prodejcu, zda si mohu vybrat, dostal jsem vzdy negativni odpoved. Tak jsem to objednal a bylo. To, co jsem videl v praxi, to byly osazeny intelem, mne prisel broadcom.

Nicmene zadny problem, "provizorni" reseni beha jako vino a mam tam intela tak jako tak. Verim, ze kdybych na tom jel Win, nebo RedHat, ktere jsou podporovany, pojede to jako vino i na broadcomu.

Jeste upresneni, ten vysoky datovy tok, to jsem myslel nekolik TB za den ruzneho druhu, nevim, kolik tam provzuje Miroslav na te sambe, ale pro webserver mi chodi dobre i ty broadcomy.

Radek