Kontrola bezicich sluzeb (watchmen)

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sat Sep 4 12:02:57 CEST 2010

Ahoj,
pouzivate někdo něco jednoducheho na pravidelne checkovani bezicich procesu
a v pripade "padu" opetovne nahozeni (notifikace)? V portech jsem nasel
watchmen, coz je jednoduchy perl skriptik (spousteny cronem), který by mel
zvladat ohlidat zakladni sluzby, popr. je mozne si dodefinovat vlastní.
Nicmene se mi nedari, a nerozpozna mi v podstate zadne nadefinovane sluzby.
Watchmen je psan trosku hloubeji, nez sahaji me znalosti, takze v lazeni se
prilis neposouvam, dokumentace spise zadna. Pokujd někdo pouzivate, budu
vdecny za pomoc (redeji soukrome). Diky.

Milan