Pridavani portu do diskless image

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Aug 30 12:53:18 CEST 2010

> Predpokladam ze "spravovat porty" znamena "nainstalovat neco z portu do
> toho bezdiskoveho image".

Ano, omlouvam se, bylo uz hodne v noci..... Krome instalace i upgrade, apod.

> Ja jsem to delal tak, ze jsem si tu bezdiskovou stanici nabootoval s
> /usr a /var pripojenym pro zapis (normalne se
> /var kopiruje do ramdisku, bacha na to) a porty jsem normalne
> nainstaloval. Zadnej problem jsem nezaznamenal.

Diky za odpoved, i to je jedna varianta. Jde to vsak i nejak centralne, podobnym zpusobem, jako se vyrabi image (DESTDIR)? Budu mit zrejme vice podobnych, nebo stejnych images lisicich se jen par vecmi v etc a rad bych je updatoval, ci spravoval nejakym scriptem, nebo nejak jinak automatizovane.

Diky
Radek