Pridavani portu do diskless image

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Aug 30 08:03:28 CEST 2010

On 29.8.2010, at 23:27, Radek Krejča wrote:

> Ahoj,
>
> mozna lehce lame dotaz, dle handbooku vyrabim image pro bezdiskovou stanici a porebuji na nich spravovat porty. Aktualne jsem to delal pres chroot, je nejaka lepsi metoda, jak na hostitelskem pocitaci (na tom, kde mam ulozeny images) spravovat porty jednotlivych images?

Cau,

Predpokladam ze "spravovat porty" znamena "nainstalovat neco z portu do toho bezdiskoveho image".
Ja jsem to delal tak, ze jsem si tu bezdiskovou stanici nabootoval s /usr a /var pripojenym pro zapis (normalne se
/var kopiruje do ramdisku, bacha na to) a porty jsem normalne nainstaloval. Zadnej problem jsem nezaznamenal.

Mirek