nove chovani bindu

Michal Bednar bd at gy.svitavy.cz
Tue Jul 27 13:58:23 CEST 2010

Chtel bych se zeptat na pro mne nove chovani host ci nslookup v

FreeBSD SD_FREE_BSD.st.local 8.0-RELEASE FreeBSD 8.0-RELEASE #0: Sat Nov 21
15:48:17 UTC 2009
root na almeida.cse.buffalo.edu:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC  i386
BIND 9.6.1-P1

kdyz zadam napr
$ host www.root.cz 10.1.101.251
Using domain server:
Name: 10.1.101.5
Address: 10.1.101.5#53
Aliases:

www.root.cz is an alias for root.cz.
root.cz has address 91.213.160.118
root.cz mail is handled by 10 stana.iinfo.cz.

ale ja se ptal 10.1.101.251 a vraci mi odpoved z nameserveru 10.1.101.5
uvedeneho v resolv.conf . Jako kdyby cekal na odpoved jen nejakou omezenou
dobu a pak zkusil jiny. Mne ovsem zajimalo, jestli funguje dotazovany
nameserver a nikoliv ten uvedeny v resolv.conf. nslookup se chova stejne. je
to nova vlastnost, nebo chyba?

--
Michal Bednar
Gymnazium Svitavy