Sendmail antispam

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 26 16:27:04 CEST 2010

On 07/26/10 14:46, Peter Rosa:
> v poslednom case sa mnozia SPAMove spravy z internetu, kde je v hlavicke
> From: uvedena jedna z lokalnych e-mailovych adries.
>
> Prosim, poradi mi niekto jednoduchy antispam - ako upravit konfiguraciu
> sendmailu, aby prijimal iba spravy s hlavickou From: /.*@localdomain.sk/
> a tieto spravy sucasne pochadzali vylucne z lokalnej siete?

A jsi si jisty, ze vis co chces ? Opravdu zadni dva tvoji uzivatele
nejsou cleny jednoho (vnejsiho, jakehokoliv) diskusniho listu ?

Pak se ti snadno stane, ze uzivatel A napise zpravu do listu, ta se
rozesle vsem clenum (adresa odesilatele se tim nemeni) a tvuj uzivatel B
ji nedostane, protoze zprava prichazi z venku a ma vnitrni adresu ...

Naposled jsme tenhle filtr videl u SAPu - moc vtipne, kdyz dva jeho
zamestnanci navzajem nemeli sanci videt sve zpravy v odbornych
diskusich. Pokdu vim, tak uz to zrusili ...