Problemy s kodovanim pri pouziti vzdalenych ploch

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Jul 25 20:34:39 CEST 2010

Ahoj,

mam problem, kdyz se pripojim pomoci vinagre (pres VNC) nebo grdesktop (proti 2008 serveru), nefunguje mi spravne klavesnice - ceske znaky. Zatimco pres VNC mi klavesnice nepise ceske znaky vubec, u grdesktopu mi nefunguje ani klavesa e, ktera pise misto e znak eura. Primo v programech jsem nejak nepozjistil, ze by se dalo neco nastavit (u vinagre jsou asi 4 viditelne volby), takze nevim, zda mam smulu, nebo zda se to da nejak zachranit.

Pro X, resp. gnome mam nasledujici: LANG=cs_CZ.UTF-8

Radek