Procesory Core i5 a i7

Ondrej Pesta ondrej.pesta at idc.cz
Thu Jul 1 12:27:02 CEST 2010

Ja si nedavno poridil DELL latitude E6510.
procesor i5 (2 cores)
FullHD rozliseni
nVIDIA NVS 3100M
Intel(R) PRO/Wireless 6000

Pouzivam FreeBSD 8 STABLE a krom toho, ze na tom notebooku neni mozny
vypnout hyperthreading (tudiz vidim v systemu 4 CPU), tak vsechno nize
vyjmenovane funguje dobre.
- 3d akcelerace
- zvuk
- stmivani displeje