Procesory Core i5 a i7

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Jul 1 12:08:51 CEST 2010

Zdravim,

chci si poridit nejaky silnejsi pocitac pro desktop, takze pocitac pro
vsechno mozny od grafiky, videa, hudby, praci a hlavne pro kompilaci
:-). O HW se zajimam jen, kdyz ma dojit k nejake koupi, a tak v tech
novinkach docela tapu. Proto se sem obracim s prosbou o rozumy.

Podle toho, co jsem koukal, tak me pripadali zajimave ctyrjadrove
procesory od Intelu zhruba ve stejne cenove kategorii kolem 8000,-Kc:
  Core i5-750S (2,4GHz) - 4jadro/4thready (bez HT)
  Core i7-930  (2,8GHz) - 4jadro/8threadu.

Chtel jsem se zeptat, jak je to s podporou techto procesoru a s
Hyper-Threadingem pro FreeBSD-amd64? Je lepsi koupit 4jadrovy procesor
bez HT nebo 2jadrovy s HT? Nebo co byste doporucili jineho.

Je pouzitelna integrovana grafika v novych Intel Core ix?

A kdyz uz jsem u tech otazek na HW, tak by me zajimalo, jestli byste
nemel nekdo tip na nejaky dobry, spolehlivy a vykonny notebook. Rad
bych neco vykonnejsiho kvuli rychle kompilaci, videu a s Full HD
grafikou od NVIDIe. Pochopitelne pro FreeBSD.

Karel