spusteni skriptu pri kazdem spusteni systemu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed May 26 18:58:27 CEST 2010

On 05/26/10 18:28, Kane:
> Crontab to je spis casova zalezitost. Ja potrebuju aby se to spoustelo kdykoliv, kdyz restartuju system..

Ze je cron OBVYKLE uzivan na periodicke spousteni rizene casem
neznamena, ze neumi zaridit i spusteni pri jine udalosti. A zrovna
"start systemu" je udalost, kterou "umi". Rada rikala se mu rekne aby to
udelal.

> Nakonec ze vsech pokusu zafungovalo zkopirovat ten script do nove vytvoreneho souboru /etc/rc.local

Vsechny popsane zpusoby funguji. Pokud ti nektery nezafungoval, tak jsi
patrne pri implementaci udelal nekde nejakou chybicku. Nicmene, pro tebe
je patrne dulezite to, ze ti to funguje.