Re: spusteni skriptu pri kazdem spusteni systemu

Kane Mothy at seznam.cz
Wed May 26 18:28:05 CEST 2010

Jan Friedel
Wed, 26 May 2010 07:59:44 -0700

        Ahoj,

On Wed, May 26, 2010 at 12:18:23PM +0200, Kane wrote:
> Napsal jsem si vlastni skript a potreboval bych ho spoustet vzdy po startu
> systemu (automaticky). Nevite jak na to??
>
> Zkousel sem do /etc/rc.conf pridat radek local_startup="/usr/local/etc/rc.d/"
> kam sem skript umistil, ale nefunguje to :-(
>
> Nevite jak na to??

>        Na FreeBSD uz jsem dlouho nepracoval; a tak jen odhadnu. System
>        vyhledava lokani rc scripty v local_startup adresarich tak, ze v
>        nich hleda soubory ktere jsou spustitelne, nejmenuji *.sample a
>        soucasne obsahuji '^# PROVIDE:' direktivu. Tzn. splnuji to co
>        maji splnovat rcNG skripty - zkoukni kdyztak rc(8).

> [...]

Crontab to je spis casova zalezitost. Ja potrebuju aby se to spoustelo kdykoliv, kdyz restartuju system..

Nakonec ze vsech pokusu zafungovalo zkopirovat ten script do nove vytvoreneho souboru /etc/rc.local mozna by to slo udelat nejakym symbolicky linkem konkretne na muj skript, ale to uz je jedno.

Dekuji za pomoc..