problem po portupgrade apache

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed May 12 15:28:12 CEST 2010

Cizek Milan wrote:
> Ahoj,
> vcera jsem upgradoval apache20 z portu pres portupgrade (6.2-STABLE). Uz s tim od rana bojuju a nedari se mi jej plne zprovoznit, resp. bez SSL a deflate modulu ano, nicmene pak mi nechodi hezke url. Uz jsem zasel tak daleko, ze jsem cely apache smazal vcetne zavislosti a nainstaloval pomoci pkg_add -r, nicmene chova se stale stejne.

SSL ani deflate nema nic spolecneho s krasou URL, to spis asi mod_rewrite

> Cannot load /usr/local/libexec/apache2/mod_deflate.so into server: /usr/local/libexec/apache2/mod_deflate.so: Undefined symbol "deflate"
>
> se zakomentovanym deflate
>
> Cannot load /usr/local/libexec/apache2/mod_ssl.so into server: /usr/local/libexec/apache2/mod_ssl.so: Undefined symbol "mySrvFromConn"
>
> se zakomentovanym ssl najede. Nenapada nekoho v cem je problem?

Predpokladam, ze v /usr/local/etc zustal puvodni adresar apache s
puvodni konfiguraci... takze obsahuje i loadovani modulu, ktere ale nova
verze neobsahuje (nejsou zkompilovany / nainstalovany).

Co s tim? Pokud nejsou potreba, tak je zakomentovat. Pokud jsou potreba,
tak je nainstalovat (prekompilovat Apache s patricnymi options)

K tomu pomuze asi tohle:

cd /usr/ports/www/apache20/
make show-options
make show-modules