problem po portupgrade apache

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Wed May 12 13:36:16 CEST 2010

Ahoj,
vcera jsem upgradoval apache20 z portu pres portupgrade (6.2-STABLE). Uz s tim od rana bojuju a nedari se mi jej plne zprovoznit, resp. bez SSL a deflate modulu ano, nicmene pak mi nechodi hezke url. Uz jsem zasel tak daleko, ze jsem cely apache smazal vcetne zavislosti a nainstaloval pomoci pkg_add -r, nicmene chova se stale stejne.

# ./apache2 restart
Performing sanity check on apache2 configuration:
Syntax error on line 51 of /usr/local/etc/apache2/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/libexec/apache2/mod_deflate.so into server: /usr/local/libexec/apache2/mod_deflate.so: Undefined symbol "deflate"

se zakomentovanym deflate

# ./apache2 restart
Performing sanity check on apache2 configuration:
Syntax error on line 63 of /usr/local/etc/apache2/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/libexec/apache2/mod_ssl.so into server: /usr/local/libexec/apache2/mod_ssl.so: Undefined symbol "mySrvFromConn"

se zakomentovanym ssl najede. Nenapada nekoho v cem je problem?

Milan