LC_COLLATE pro cs_CZ.UTF-8

Jan Krcmar honza801 at gmail.com
Fri May 7 15:01:44 CEST 2010

ahoj

mam problem s razenim souboru pro cs_CZ.UTF-8 locale. po chvili
patrani jsem nasel

/usr/share/locale/cs_CZ.UTF-8/LC_COLLATE -> ../la_LN.US-ASCII/LC_COLLATE

uz pri prvnim pohledu se mi zda tento link podivny...
nasel jsem, ze se to na tomto mailing listu kdysi davno probiralo,
nicmene jsem nikde nenasel zaver a opraveno to ocividne take neni

http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2008q1/020947.html

problem je jak na stroji s FreeBSD 7.2, tak na cerstve instalaci
FreeBSD 8.0-RELEASE-p2
je nejaka moznost, jak toto opravit? popripade existuje uz nejake reseni?

diky
fous