apache mod mod_dir.c

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Apr 28 10:15:13 CEST 2010

> hmm, to tam mam. Nicmene jsem apache odinstalil, smazal /var/db/ports
> nastaveni kompilace, udatnul porttree a a nainstalil.
> A vono to chodi. Se stejnym configem. Tak nevim kde byla chyba.

Neco jen tak odinstalovat a znovu nainstalovat nepovazuju moc za vhodne
reseni (uz vubec ne ve svete FreeBSD). Je sice fajn, ze to ted funguje,
ale vlastne nevis proc to nefungovalo, proc to ted funguje, co
zpusobovalo ten problem. (dost mozna ti v apache chybel nejaky modul,
ale to uz se ted nedozvime)

> ps
> vysvetlete mi nekdo, proc apache nekdy potrebuje do /boot/loader.conf
> zapsat accf_http_load=”YES” a nekdy se nainstali a chodi i bez toho. Co
> jsem jej instaloval, tak je to tak pul na pul.

Nepotrebuje ho nikdy, ten modul slouzi jen jako "vylepseni" a neni
povinny. Pokud ti bez toho Apache nestartuje, tak je nekde problem,
ktery by se mel nahlasit jako PR.

Mirek