apache mod mod_dir.c

Jarda jaroslav.votruba at dvorec.eu
Thu Apr 22 12:23:17 CEST 2010

> V defaultnim httpd.conf je totiz i toto:
>
> #
> # DirectoryIndex: sets the file that Apache will serve if a directory
> # is requested.
> #
> <IfModule dir_module>
> DirectoryIndex index.html
> </IfModule>
>

> Mirek

hmm, to tam mam. Nicmene jsem apache odinstalil, smazal /var/db/ports
nastaveni kompilace, udatnul porttree a a nainstalil.
A vono to chodi. Se stejnym configem. Tak nevim kde byla chyba.

jarda

ps
vysvetlete mi nekdo, proc apache nekdy potrebuje do /boot/loader.conf
zapsat accf_http_load=”YES” a nekdy se nainstali a chodi i bez toho. Co
jsem jej instaloval, tak je to tak pul na pul.