USB modem

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Wed Apr 21 16:54:51 CEST 2010

Dne 20.4.2010 20:52, Dan Lukes napsal(a):
> On 04/20/10 17:58, Zbyněk Burget:

> No, ja do toho letmo nahledl a nevidim tam snadnou cestu (coz neznamena,
> ze je to nemozne - klidne jsem mohl neco naprosto zjevneho prehlednout).

Tak do tech zdrojaku zatim nekoukej, mne napadlo nejake nakonec snad i
jednoduche reseni s tim, ze si sem tam nekde ulozim nejaka data do
nejakeho pomocneho souboru, kde je zase jinde najdu. Jestli se mi to
podari spolehlive rozchodit, tak sem dam info, co jsem tam kde popachal.

--
Zbyněk Burget
Nádražní 224

tel: 588 580 000, 739 930 931