apache mod mod_dir.c

Jarda jaroslav.votruba at dvorec.eu
Mon Apr 19 21:43:32 CEST 2010

dobry vecer
sorry za lamackej dotaz. Rozhod jsem se nainstalit novej domaci server s
bsd 8,x ,ale protoze jsem zmenil solich a jsem spatkyskoro rok  u
strojariny, tak jsem hafo veci zapomel.
ted se snazim nainstalit apache. proti starsim verzim jae tam asi par
zmen, takze mi to nechodi.
apache mam
test# httpd -l
Compiled in modules:
   core.c
   prefork.c
   http_core.c
   mod_so.c
test# httpd -v
Server version: Apache/2.2.14 (FreeBSD)
Server built:   Apr 15 2010 21:14:19

asi by to i behalo, ale nezobrazuje mi to index.html, nabizi mi jej  to
na stazeni jako soubor default. Co si tak jeste trochu pamatuji, tak by
to mel mit na starosti mod_dir.c (asi), kterej mi schazi. V configu mam
standartni

<IfModule dir_module>
DirectoryIndex index.html index.php
</IfModule>.

Muzete mi poradit, jak tuto prkotinu vyresit?
Diky Jarda