USB modem

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Apr 19 14:18:53 CEST 2010

----- Original Message -----

>Chtel jsem zamachrovat, udelat to cele blbuvzdorne (kdyby nahodou nekdo
>mobil odpojila pak zapichl do jinezasuvky a doslo tak k prerovnani
>seriovych portu, jenze jsem narazil.
>Na zacatek dulezita informace, bezi tam FreeBSD 8.0-RELEASE
>nevim, od ktere verze se pri pripojeni mobilu nevytvari zarizeni ucomX, ale
>cuaUX (a nas mobil je navic dvouportovy, takze se vyrobi i zarizeni
>cuaUX+1). Chtel jsem nejak sikovne priohnout devd, pripadne s tim, ze by se
>po pripojeni mobilu zeditoval ppp.conf (aby se tam napsalo spravne
>zarizeni).
> [...]

Ahoj,

ja jsem se toho chytal v bode 3 a pouzival jsem neco nasledujiciho:
# usbdevs -dv | grep -A 1 067b | tail -1
   ucom0
#

to cislo 067b je moje vendor id - ale da se tam namastit i vetsi kousek -
device ID + vendor ID a tak.
Ale neni to moc dobre, protoze tim se doctes, ze ti to udelalo zarizeni typu
ucom0 a pak muzes jenom odhadovat, ze odpovida tvojemu cuaU1

Spravnejsi metoda je asi si udelat vazbu mezi 2 a 3, aby jsi vedel CO + KAM