obnova smazaneho (stale otevreneho) souboru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 16 15:10:57 CEST 2010

On 04/16/10 09:51, Vilém Kebrt:

> Mohl bych prosim dostat prepis disasm toho filu ?
> neco mi na tom pripada az moc povedome, jeden z nasich virtualnich

http://www.freebsd.cz/~dan/ironguard.asm

Jelikoz binar je staticky slinkovany jsou v tom i vsechny knihovny a tak
je to ponekud velke.

Nemam ted cas z toho vyrobit rozumny finalni vysledek - takze mas
indentifikovany main(), par zakladnych systemovych funkci a dve klicove
tabulky obsahujici prikazy, ktere to umi a funkce, ktere ten-ktery
prikaz implementuji - tabulky MainCommandTable a SubCommandTable