obnova smazaneho (stale otevreneho) souboru

Vilém Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Apr 16 09:51:37 CEST 2010

Dne 16.4.2010 0:24, Dan Lukes napsal(a):
> On 04/16/10 00:13, Dan Lukes:
>
> Ehm, nemel jsem v umyslu to URL do konference poslat. Ale stalo se.
>
> Jestli si s tim nekdo budete neodborne hrat a napachate si tim skody
> bude to jen na vas - mate vlastni rozum, tak ho pouzijte vcas ...
>
>                         Dan

Mohl bych prosim dostat prepis disasm toho filu ?
neco mi na tom pripada az moc povedome, jeden z nasich virtualnich
stroju byl pred casem napaden podobnym zpusobem, sice jsem utocnika
klepnul pres prsty primo pri cinu
(nahodou jsem tam zrovna neco delal a jelikoz ten "stroj" ma vyhrazeny
minimum prostredku - zamerne- tak jsem to okamzite zpozoroval na
odezvach), ale rad bych se podival jestli ten disasm neni podobny tomu
co jsem tenkrat proved na ty binarce na tom nasem stroji...
Mimochodem i tam byla chyba v userlandu, neco podobneho s heslem jako tady.
Diky vilem