OT php 5.3.2 - upresnenie/dovetok

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Apr 13 12:07:39 CEST 2010

Lubomir Majersky wrote:
> Dňa 12.4.2010 22:59, Lubomir Majersky  wrote / napísal(a):

[...]

> No, a mam este jeden server, ktory mam na platforme 'amd64' a tam mi
> phpmyadmin po prihlaseni vypluje prazdnu stranku, v zdrojovom kode nic.
> Zapol som logovanie php a vypisuje mi to:
>
> Function eregi() is deprecated in
> /home/globwwwdat/phpmyadmin/www/libraries/select_lang.lib.php on line 146

Tuhle konkretni hlasku neznam, protoze nikde nemam 5.3.2, bohuzel u ni
chybi do podstatne - log level, jestli to byla NOTICE, WARNING, ERROR
Vim, ze z PHP ma v budoucnu zmizel podpora pro ereg/eregi funkce, ale
jestli je to uz v PHP 5.3, nebo je tu zatim jen varovna hlaska, to si
nejsem jisty (dalo by se dohledat na php.net)

> Nie som natolko zdatny, aby som vedel posudit, ci moze mat vplyv na to
> aj platforma, pretoze na i386-kach phpmyadmin funguje s php5.3.2 bez
> problemov. To len na okraj, aby tie informacie z mojej strany boli uplne
> a presne, a ze to asi nebude "len" v nekompatibilite s php5.3.2 ako som
> sa niekde docital na nete...

Je na vsech strojich identicka verze phpMyAdmina a identicka konfigurace
v config.ini.php? Jde treba i o to, jestli se pouziva pro autorizaci
http auth, nebo session. Tam je pak jeste nejaka zmena zavislosti u mcrypt
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=144983

Jinak pokud je do browseru poslana prazdna stranka, vetsinou se ve
/var/log/messages objevi hlaska podobna teto:

pid 23943 (httpd), uid 80: exited on signal 4

(pid bude jine a cislo signalu treba taky)

Pokud se tam skutecne objevuji tyto hlasky, je problem s nejakou PHP
extension, kterou pouziva phpMyAdmin. Pomoc muze zmena poradi,
rekompilace, voodoo panenka, pentagram, ci nejaka jina obet vyvojarum PHP.

Mirek