OT php 5.3.2 - upresnenie/dovetok

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Apr 13 11:51:56 CEST 2010

Dňa 12.4.2010 22:59, Lubomir Majersky  wrote / napísal(a):
>  >> portupgrade -f php\* apache\*
>  >  ^-- Nie to toto prilis "male"?

	Ospravedlnujem sa, vsimol som si to az teraz, takze upresnujem, pouzil
som samozrejme portupgrade -frR...... teda aj 'rR'

	No, a mam este jeden server, ktory mam na platforme 'amd64' a tam mi
phpmyadmin po prihlaseni vypluje prazdnu stranku, v zdrojovom kode nic.
Zapol som logovanie php a vypisuje mi to:

  Function eregi() is deprecated in
/home/globwwwdat/phpmyadmin/www/libraries/select_lang.lib.php on line 146

	Nie som natolko zdatny, aby som vedel posudit, ci moze mat vplyv na to
aj platforma, pretoze na i386-kach phpmyadmin funguje s php5.3.2 bez
problemov. To len na okraj, aby tie informacie z mojej strany boli uplne
a presne, a ze to asi nebude "len" v nekompatibilite s php5.3.2 ako som
sa niekde docital na nete...

Este raz vdaka za Vase reakcie ;)

--
LuMaX