OT php 5.3.2

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Apr 12 16:46:56 CEST 2010

Dňa 12.4.2010 16:10, Miroslav Lachman  wrote / napísal(a):
> Pro downgrade je vhodne pouzit bud portdowngrade nebo porteasy
> (ports-mgmt/porteasy).
>
> Osobne se do toho upgrade PHP na verzi 5.3 nehodlam jeste hodne dlouho
> poustet a jsem rad, ze se podarilo Alexe s commitem 5.3 zdrzet alespon
> do dubna (puvodne to chtel commitovat uz pred vanocema, ale ono tech
> problemu nekompatibility 5.3 a 5.2 je vazne vic, nez by se na prvni
> pohled zdalo - zejmena ve starsich aplikacich)
	V kazdom pripade to na jednom serveri budem musiet vyskusat, pretoze
mam prinajmensom problem so ZendOptimizerom kvoli nekompatibilite. Este
teda jedna (a snad) posledna (mozno aj blba) otazka, nakolko nie som
programator:
	Je mozne nejako rychlo odstavit vo webovej aplikacii
funkcionalitu/podporu ZendOptimizera? Chapem, ze to zavisi od zlozitosti
tej ktorej stranky, ako je naprogramovana atd...

--
LuMaX