OT php 5.3.2

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Apr 12 15:56:22 CEST 2010

Dňa 12.4.2010 13:35, Dan Lukes  wrote / napísal(a):
> On 04/12/10 13:10, Lubomir Majersky:
>
> Nevim, jestli to nejak jde - ja to nikdy nepotreboval "ve velkem" a tech
> par starsich souboru si dokazu stahnout i z WWW rozhrani k CVS.
...nevyhodou je, ze kazdy si treba stiahnut zvlast, co pri viacerych
aplikaciach moze viest k omylu/prepisu...

> "Male vsechno" je
> portupgrade -f php\* apache\*
...prave to skusam uvidim, ako to dopadne. Pri tej prilezitosti ma este
napadlo, ci by nebolo efektnejsie/pohodlnejsie/rychlejsie pouzit
'portdowngrade' Prave si na nete o tom citam...

napriklad:
http://www.bsdguides.org/guides/freebsd/misc/downgrade_port.php

--
LuMaX