OT php 5.3.2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 12 13:35:25 CEST 2010

On 04/12/10 13:10, Lubomir Majersky:
> ...no, priznam sa, ze som teraz zaskoceny ako rychlo to previest, ako
> rychlo vymamit z CVSUP nizsiu verziu.

Nevim, jestli to nejak jde - ja to nikdy nepotreboval "ve velkem" a tech
par starsich souboru si dokazu stahnout i z WWW rozhrani k CVS.

> ale priznam sa, ze downgrade som doteraz nidky nepotreboval

Ja vlastne taky ne. Presneji receno - nikdy jsem ho nezvolil jako vhodne
reseni toho problemu, ktery popisujes. Vidim v tom prilis mnoho ruznych
moznych zadrhelu. Pokud nedokazu puvodni verzi nainstalovanych package
vytahnout uz prelozenou, odnekud ze zalohy, tak saham k kompletni
reinstalaci na nove verze.

> Uz som tak rychlo naviazany na tie porty,
> ze vykaslat sa na nich a prelozit si to zo zdrojakov mi pride tiez tak
> trochu zdlhave, a zvlast ked musim robit pod tlakom.

Presto jsem presvedceny, ze to ma nejlepsi pomer "vynalozeny cas /
vysledek". Nicmene, muzes to zkusit i nekterym jinym ze zminenych
zpusobu - prelozenim pouze Apache a PHP komponent, nebo dokonce muzes
postupnou deaktivaci jednotlivych modulu hledat ten konkretni, na kterem
to pada a pak prelozit jen ten. Kdyz budes mit stesti tak to bdue
rychlejsi a bude to ve vysledku fungovat. Kdyz budes mit smulu, budes to
hledat velmi dlouho a i kdyz neco najdes, stejen pak system nebdue
fungovat dobre, protoze najdes jen veci zpusobujici padani, ale pokdu je
tam neco, co je vadne "o trochu min" a nepada to, jen to nefunguej
dobre, tak to tam proste zustane.

Takze zalezi jak hodne veris na stesti.

> ...apache som skusal, to bolo ako prve, ale co este? Vsetko? Co znamena
> vsetko? Uz som v koncoch

"Male vsechno" je
portupgrade -f php\* apache\*

"Velke vsechno" je
portupgrade -fa

Teda, pokud pouzivas portupgrade. Nevim cim spravujes portu.