OT php 5.3.2

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Apr 12 13:10:30 CEST 2010

> Rychli navrat je "vratit to do puvodniho stavu" - to jest - co bylo
> upgradovano downgradovat, co bylo naistalovano nove tak odinstalovat.
...no, priznam sa, ze som teraz zaskoceny ako rychlo to previest, ako
rychlo vymamit z CVSUP nizsiu verziu. Urcite by som sa k tomu dopatral,
ale priznam sa, ze downgrade som doteraz nidky nepotreboval, ze nemam s
tym skusenosti, ze to nemam jednoducho v ruke, co kde
nastavit/zadat/zmodifikovat. Bol by som Vam velmi povdacny, za rychly a
overeny postup pri downgrade. Uz som tak rychlo naviazany na tie porty,
ze vykaslat sa na nich a prelozit si to zo zdrojakov mi pride tiez tak
trochu zdlhave, a zvlast ked musim robit pod tlakom.

Dňa 12.4.2010 12:49, Radim Kolar  wrote / napísal(a):
 > Presne, ja kdyz mam problemy s PHP tak taky rekompiluju vsechno  a ono
 > se to srovna. Nema cenu do toho moc vrtat.
 > -- FreeBSD mailing list (users-l na freebsd.cz)

...apache som skusal, to bolo ako prve, ale co este? Vsetko? Co znamena
vsetko? Uz som v koncoch

Vdaka
--
LuMaX