OT php 5.3.2

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Apr 12 12:27:26 CEST 2010

Dňa 12.4.2010 10:20, Dan Lukes  wrote / napísal(a):
> Ve vyctu knihoven bych mohl pokracovat prakticky donekonecna.
	Hm... Dane, vy mi teda davate. Nepotesil ste mne :)

> Takze je mozna lepsi tenhle pokus o napravu uplne preskocit a rovnou
> postoupit k nasledujicimu - a tim je kompletni reinstalace vsech
> nainstalovanych portu - a to i tech, u kterych nedoslo ke zmene verze.
> Dulezite je, aby vsechno co budes instalovat pochazelo z jednoho zdroje
> - bud' si to vsechno sam preloz, pouzijes li externi prelozene balicky,
> tak vsechny z jednoho zdroje.
	...tak to je pre mna casovo zdlhave, a zvlast preto, lebo je pondelok a
musim takpovediac riesit havarijnu situaciu. Takze od toho zatial
upustam. Asi by som sa vratil spat na verziu 5.2.X, predpokladam, ze to
bude pre mna rychlejsia cesta. S tym sa mozem potom "hrajkat" na
testovacom serevri, ale najhorsie na tom je, ze sa nemozem spolahnut ani
neho, kedze na kazdom serveri sa mi to sprava inak. Som z toho uz chory.
Stravil som s tym cely vikend aj noci :(
	Aby to teda bol rychly navrat spat na nizsiu verziu (5.2.12) staci, ked
si stiahnem predchadzajucu verziu php5 (revision 1.143 a vsetko co k
tomu patri) a php5-extensions (revision 1.19)... Je tak? Ci mozem
ocakavat nejake zaludnosti?

Vdaka
--
LuMaX