filtrovanie podla IP a MAC

icovnik icovnik at gmail.com
Fri Mar 26 16:37:43 CET 2010

No ja som sa len snazil zistit, ako sa da cez akykolvek firewall na
FreeBSD urobit tato jedna vec (ak ma zdrojovy paked spravnu zdrojovu
IP a MAC, prepustit, ak nie, tak TCP/80 zNATovat, ostatne zahodit). No
poskusam este google...

Co sa tyka dizajnu celeho, urcite nie je idealny. V kazdom pripade,
spoofnutu IP routra aj tak staticka ARP tabulka na routri neriesi,
kedze ja neviem vopred ovplyvnit, co sa deje na kompoch uzivatelov.
Svet, kde by vsetci na sieti pouzivali nejaky *NIX ako obycajny user
(a ja by som mal roota ;) ) by bol pekny, ale zial, nie je v mojom
pripade realny.

Vdaka

ico