dva interface do WAN

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Feb 7 00:28:31 CET 2010

On 02/06/10 22:39, Radim Kolar:
> Mam tam krabici s 12 blade servery a 2 diskova pole. AS: 3356.

To jsme si nerozumeli. Ptal jsem se, kolik spravujes serveru, ktere maji
dve nezavisla pripojeni a provozujes na nich multihomed pripojeni (a
tudiz na nich provozujes BGP routing).

Ne kolik mas serveru v cizi siti, kde veskerou tu starost s provozem
vlastniho AS za tebe dela nekdo jiny a ty mas proste jen dve IP ...

						Dan

P.S. Jen pro pobaveni - takove pripojeni jsme jednoho dne pro jakysi
server meli taky - a pak tam venku cosi delal bagr a najednou
nefungovalo nic. A tu se ukazalo, ze tam sice byla dve pripojeni,
dokonce jedno optikou a jedno metalikou - ale obe ta vedeni bezela v
zemi soubezne ...