ibm ds 3200

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Sat Feb 6 19:09:24 CET 2010

> Vseobecne, DS polia, vlastne vsetky IBM polia (aspon myslim) nie su
> oficialne podporovane pre FreeBSD. Tolko zaciatok.
To vim.
> SAS HBA adaptery, ktore ibmeri dodavaju su LSI a tie FreeBSD podporuje. Obcas s drobnou upravou zdrojaku pre dane zariadenie v zavislosti od toho, aky typ a revision number ti vypise pciconf -l
Ja zadnou volnou HBA kartu od ibm v soucasnosti nemam, nechtelo se mi
ji kupovat kdyby ve freebsd nechodila. Misto ni bych si totiz koupil
radsi takovou SAS co ve freebsd chodi - ta by se snad s polem
domluvila, protoze u tech rebrandnutejch karet jako ma dell ci ibm
clovek nikdy dopredu nevi co dostane za chipset.

> Ma to ist do produkcie?
na development, takze kdyz to nebude chodit dobre, tak se tam da
linux. Problem je s filesystemem protoze linux porad jeste havaruje
pri zapisu na UFS, takze to asi bude muset byt ext2 aby byla pripadna
migrace na linux snadnejsi.