ibm ds 3200

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Fri Feb 5 23:30:42 CET 2010

On 05.02.2010 18:20, Radim Kolar wrote:
> funguje tahle storage s FreeBSD 8? ma to SAS 3Gbit interface. Jakou
> kartu k tomu pouzivate do fbsd?
toto nie je trivialna otazka a teda nenexistuje trivialna odpoved.
Vseobecne, DS polia, vlastne vsetky IBM polia (aspon myslim) nie su
oficialne podporovane pre FreeBSD. Tolko zaciatok.
Moja skusenost je taka, ze SAS HBA adaptery, ktore ibmeri dodavaju su
LSI a tie FreeBSD podporuje. Obcas s drobnou upravou zdrojaku pre dane
zariadenie v zavislosti od toho, aky typ a revision number ti vypise
pciconf -l
Problem byva s FC kartami, ti mozu byt aj ine ako LSI....

Co ti pise dmesg a pciconf ?
Ma to ist do produkcie?

PeSe