64bit vs 32 bit

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Fri Feb 5 12:43:12 CET 2010

> Ackoliv ma Dan urcite pravdu s tim, ze amd64 je mladsi atd., tak uz par let
> mam nasazeno nekolik amd64 webserveru (MySQL, Apache, PHP, Lighttpd...) a
> bezi naprosto bez problemu.
Ja taky nasazuju amd64 uz asi 5 let. jediny problem byl s tim ze na
nich driv blbla Java ale od p9 se to uz spravilo a zadny problemy s
javou uz nejsou: jdk build 1.5.0_16-p9. Takze to ze i386 je
stabilnejsi a mene problemove jsou povery u niceho jineho krome javy
problem nebyl.

openjdk 1.6 jsem nezkousel ale officialni fbsd 1.6 jdk jsou porad na
patchlevelu s kterym pada eclipse, tak jedu radu 1.5, zadny z
aplikacnich serveru zatim nevyzaduje jdk 1.6 a proto javu 1.6 neresim.