AMD Geode (ALIX)

Miroslav Chlasták chlastak at fialka.cz
Thu Feb 4 19:31:55 CET 2010

Zdravim,

  mame to nasazeny na desitkam mist. Vlastni upravene distro zalozene na
freebsd (upravene = osekane + par vychytavek) nad read only CF kartou.
V prvni rade bych zkusil aktualizovat BIOS. Mozna by mohlo pomoci i
zakazani USB (a nainstalovat system na CF nekde jinde).

Ted tu mam presne tyhle kousky, muzu zkusit (pristi tyden, nyni nemam
USB mechaniku).

--
Mira