AMD Geode (ALIX)

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Thu Feb 4 19:01:35 CET 2010

Ahoj,
dnes se mi dostala do ruky deska ALIX 3D2 LX800/500MHz (+2GB CF karta,
+miniPCI CM9). Po neuspesich s linuxem (atheros/hostapd) jsem zkusil nahodit
FreeBSD...

Prvne jsem vyzkousel asi 3 verze FreeSBIE (1.1,2.01,2.2), cilem bylo jen
vyzkouset, jestli karticka CM9 bude dostupna (ath) a pujde rozjet s mediaopt
hostap. 2 verze koncili panicem uz při bootu, treti verze vytuhla na uvodnim
grafickem screenu... Nenajelo v zadnem pripade.

Zkusil jsem tedy ještě normalni instalacni CD, která jsem mel po ruce.
FreeBSD7 zkoncilo panicem, 7.2 najelo do instalatoru, proslo rozdeleni
disku, ale nez zacalo kopirovani vse jakoby vytuhlo (poslední hlaska, ze
filesystemy byly zapsany uspesne, zustala modra obrazovka). Jakoby ten alix
byl vytizeny, reakce na numlock zpozdeni 2-3s, nechal jsem to asi 30min a
nic. Stahl jsem tedy poslední verzi 8.0-RELEASE, vse se tvarilo dobře, ale
na rozdil od pokusu 7.x, instalator nevidel pripojene USB CD (pritom jsem z
nej samozrejme nabootoval). Instalace po siti také zahadnym zpusobem vytuhla
(zase se jevil vytizeny).

Mate někdo z instalaci na tento hw zkusenost? Diky.

Milan