Vybrane stati ze sitoveho stacku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 1 12:02:52 CET 2010

On 02/01/10 07:39, Jozef Babjak:

>    ^-- Ma to _obrovsku_ pridanu hodnotu. I ked som dlhorocny
> profesionalny programator v Jave, dlhorocny pouzivatel FreeBSD, mam
> celkom dobry a relativne hlboky prehlad suvisiacich technologiach a
> ovladam - i ked nepouzivam - zaklady jazyka C, s pravdepodobnostou
> hraniciacou s istotou by som relevantny kod v jadre nedokazal ani
> spolahlivo identifikovat, nie to este ho spolahlivo interpretovat.

Na to by ale stacilo, abych napsal neco jako - prohledni si
ether_input(), z nej to pres netisr_dispat() tece do ip_input(); k tomu
pripsal, ze zdrojak ve kterem je funkce XXX najdes

grep ^XXX /usr/src/sys/net /usr/src/sys/netinet

a bylo by to radove kratsi (a tohle navic zvladnu napsat z hlavy).

Detaily bys uz nasel v tech funkcich - ta interpretace uz neni slozita.