Vybrane stati ze sitoveho stacku

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Mon Feb 1 07:39:27 CET 2010

> Chapu, ze je to velmi prijemne mit "po kupe" - a ze se takhle na to podiva i
> nekdo, koho vec zajima jen "ze zvedavosti" a zrovna tu znalost bezpodminecne
> nutne nepotrebuje.
>
> Na druhou stranu, je otazka, jak vysokou "pridanou hodnotu" ma podobny popis
> vuci tomu, ze se na to podivas rovnou do zdrojaku.

  ^-- Ma to _obrovsku_ pridanu hodnotu. I ked som dlhorocny
profesionalny programator v Jave, dlhorocny pouzivatel FreeBSD, mam
celkom dobry a relativne hlboky prehlad suvisiacich technologiach a
ovladam - i ked nepouzivam - zaklady jazyka C, s pravdepodobnostou
hraniciacou s istotou by som relevantny kod v jadre nedokazal ani
spolahlivo identifikovat, nie to este ho spolahlivo interpretovat.

J.