MRTG FreeBSD 7.2 porty / package

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Wed Jan 27 01:58:08 CET 2010

Len pre informaciu na usetrenie casu.

Neviem preco ale na 7.2 namiesto instalacie MRTG z package
som sa rozhodol nainstalovat MRTG z portov a skompilovat ho.
Vsetko preslo bez chyby.

Problemy sa dostavili pri cinnosti MRTG
Islo o nekompatibilne umiestnenie suborov, napriklad
SNMP_util.pm   voci   Net_SNMP_util.pm

Na zaklade prehladavania netu som zistil, ze totozny
problem malo vela ludi a odporucania boli
linkovat novy nazov na stary subor.
Jeden problem sa tak odstranil ale dva dalsie vznikli.

Nakoniec som vsetko odinstaloval a nainstaloval
MRTG z package. Vsetko slape bez problemov.

Zatial som neprisiel na to preco je tak diferencia
medzi zdrojmi, ale moze to byt aj pri inych programoch.

Jozef Drahovsky

informaciu