Collaborative software - groupware - co pouzivate ?

Michal Dobes dobes at tesnet.cz
Fri Jan 22 12:09:23 CET 2010

Dušátko Jan napsal(a):
> 2) Pro moje pouziti si dotycny sw snazim upravit (cilem je synchronizace
> kalendare, kontaktu, poznamek, SMS a dalsiho, vse pres SyncML)
> 3) Zatim jsem nenasel bezproblemovy SW. To je duvod, proc se pidim
> po znalostech ostatnich lidi.

Dle toho vypadá zajímavě použití něčeho nad již zmíněným Funambolem.
Než se do něj dáte ve vlastním nasazení, tak třeba na test se dá použít
týdenní volný účet u http://www.scheduleworld.com/ . Ten je nad
funambolem postaven.
Umí to kalendáře, úkoly, kontakty, poznámky.
Já to používám proti Nokiím E60/E61 přes SyncML a mám to navázáno do
Thunderbirdu/Lightingu (plus kopie do Google).

Pokud je to pro 5 lidí a má to nějaký  ekonomický efekt, tak by možná
místo bastlení vlastního si šlo ten ScheduleWorld zaplatit (pokud
nevadí, že data půjdou přes cizí server). S desktop klienty to umí
Outlook/Thunderbird/Evolution a možná i něco dalšího.

Pokud by všechny mobily byly Nokie, tak je možná na zvážení použít Ovi?
Ten by mohl umět komplet syncovat mezi mobily a jeho web interface,
ale nevím, zda se to dostane i do Outlooku.

M.