Collaborative software - groupware - co pouzivate ?

Miroslav Chlasták chlastak at fialka.cz
Fri Jan 22 12:11:30 CET 2010

Zdravim,

  na zimbre probihalo hlasovani, jaky dalsi system ma byt oficialne
podporovany. Tam bohuzel freebsd "propadlo". Tato aktivita cloveka je
pekna, ale presne jak pise:

[snip]
Zimbra does not support FreeBSD <http://www.freebsd.org> out of the box
and there are no plans for the future support (or so we all heard).
[snip]

Takze v pripade lazeni nejakych problemu se ze strany Zimbry neda
ocekavat nejaky support, kdyz to budu provozovat na nepodporovanem systemu.

Sk lokalizace existuje, CZ jsme si udelali vlastni. Bohuzel je docela
narocny ji protlacit do oficialniho cvs, takze ji mame jen pro sebe (zatim).

Co se tyka vyzkouseni, muzete si stahnout trial Network verze, kde si
muzete vyzkouset vse a bez placeni. Po uplynuti zkusebni doby si bud
koupite, nebo vyuzivate jen free funkce.

Zimbra ma taky nativniho klienta. Ma i konektor pro outlook, takze ten
kdo pouziva outlook tak o nej neprijde :)

--
Mira