Collaborative software - groupware - co pouzivate ?

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Fri Jan 22 10:20:01 CET 2010

Omlouvám se za mírně OT, ale proč máte filosofický problém s placením za SW?
Pokud něco chcete komerčně využívat, a groupware s plnou synchronizací
mobilních zařízení je funkce především pro komerční využití, tak nevidím
důvod, proč by to firma neměla zaplatit.
Jinak co se týče groupware na unixech obecně, vyzkoušel jsem kde co a
porovnával  s Exchange 2003 a outlookem 2003. Podívejte se na Kolab,
OpenExchange, nebo Scalix. Pravda, žádný z nich jsem netestoval přímo na
freeBSD, ale na linuxech. Tyto byly použitelné (tedy rozumné funkce,
čeština, základní funkce free, klient pro Win i Linux, pokročilé funkce
placené), ale na outlook neměly ani náhodou (cca 2 roky zpět).

RaT