cvsup na FreeBSD.cz

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Jan 18 09:40:26 CET 2010

Milan Cizek wrote (2010/01/16):
> Připojil bych dotaz. Je možné pro cvsup nějakým způsobem nastavit více než 1
> server a říct, pokud se synchronizace nezdaří z prvního, pokračuj dalším...?

Primo asi ne, ale ve skriptu bych problem nevidel - pokud csup/cvsup nevrati
status 0, spustte csup/cvsup proti jinemu serveru (parametr -h).

> Já si synchronizaci pouštím automaticky cronem každou noc. Jak to zrovna
> nejelo, všiml jsem si, že se mi tam ty procesy nějak hromadí. Případně někde
> nastavit maximální počet pokusů o spojení.

Pro omezeni poctu pokusu o spojeni se da pouzit parametr -r N, nebo pro
jediny pokus o spojeni -1. Default je bohuzel nekonecno.

Nejste sam, komu se procesy nahromadily, takhle jednoduse to bohuzel dela
pomerne dost lidi a pokud ma server delsi dobu vypadek, nahromadi se u nich
hodne csup/cvsup-u do zasoby a kdyz je server opet spusteny, muze byt delsi
dobu neumerme a uplne zbytecne pretezovany.