cvsup na FreeBSD.cz

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sat Jan 16 15:33:57 CET 2010

Ahoj,

> Vcera jsem cvsup sluzbu opet zprovoznil tak, aby byla
> vseobecne pouzitelna, tak kdo jste preklopili update na cizi
> servery, muzete se zkusit opet vratit na
> cvsup.cz.FreeBSD.org. Jestli chcete znat aktualni a minulou

dobrá práce, díky. :-)

Připojil bych dotaz. Je možné pro cvsup nějakým způsobem nastavit více než 1
server a říct, pokud se synchronizace nezdaří z prvního, pokračuj dalším...?
Já si synchronizaci pouštím automaticky cronem každou noc. Jak to zrovna
nejelo, všiml jsem si, že se mi tam ty procesy nějak hromadí. Případně někde
nastavit maximální počet pokusů o spojení.

Milan