sio -> uart problém

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 14 21:43:49 CET 2009

Viktor Čížek napsal/wrote, On 12/14/09 12:39:
> Mimochodem, jakým způsobem lze prosadit přidání nějakého zařízení do pucdata.c? Mám tady ještě
> jednu PCI sériovou kartu, 8xRS-232 Advantech PCI-1620 a už mě nebaví ji po aktualizaci zdrojáků
> pořád do seznamu přidávat.

Oficialni standardni zpusob je submitnout PR. Pokud chces byt
aktivnejsi, tak si zjisti, kdo v kodu dela nejcastejsi zmeny a muzes
zkusit jemu poslat Cc:

Vyhodou je, pokud muzes prohlasit, ze mas k vyrobku dokumentaci od
vyrobce a ne, ze's to jen "zkusil a ono to chodi". Kdysi dokonce byla
dokumentace od vyrobce podminkou aby byla podpora pridana do oficialni
release. Prestoze dneska uz to podminka neni, mel byt alespon trochu
jisty, ze vis co delas a v PR zminit duvod, proc si myslis, ze
pozadovana uprava je mozna a bezpecna. Postup "zkusil jsme to naslepo a
ono se to povedlo" opravdu neni z hlediska stability a spolehlivosti
nejvhodnejsi.