sio -> uart problém

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Mon Dec 14 12:39:05 CET 2009

Dan Lukes napsal(a):

> Zni to spis nepravdepodobne, rekl bych, ze prava pricina vyreseni bude
> spis jinde, ale to se na dalku spatne strili.

Já tomu, že by to bylo tím chybějícím amdpm taky moc nevěřím. Dělal jsem tam několik změn takže
těžko říct, která z nich to opravila.

Zkusil jsem kartu přidat do seznamu v uart_bus_pci.c, odstranil jsem puc a se samotným uart to
teď vypadá takto:

uart0: <16550 or compatible> port 0x3000-0x307f,0x3400-0x343f,0x3440-0x344f irq 18 at device
6.0 on pci2
uart0: [FILTER]
uart1: <16550 or compatible> port 0x3f8-0x3ff irq 4 on acpi0
uart1: [FILTER]
uart2: <16550 or compatible> port 0x2f8-0x2ff irq 3 on acpi0
uart2: [FILTER]

Zdá se tedy, že uart sám již kartu zná, ale pozná na ní jenom jeden port. Takže se vrátím k
původní kombinaci puc a uart.

Mimochodem, jakým způsobem lze prosadit přidání nějakého zařízení do pucdata.c? Mám tady ještě
jednu PCI sériovou kartu, 8xRS-232 Advantech PCI-1620 a už mě nebaví ji po aktualizaci zdrojáků
pořád do seznamu přidávat.

V.