sio -> uart problém

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Dec 13 23:45:05 CET 2009

Viktor Čížek wrote:
> I usmyslel jsem si, že provedu upgrade systému ze 7.2-STABLE na 8.0-STABLE. S jistými
> obtížemi jsem upgrade provedl, ale ouha, něco je jinak. Jak jsem během procesu upgrade
> zjistil, byl v systému verze 8 driver sio nahrazen driverem uart. A s tím uart to nějak
> přestalo pracovat.

Ovladac uart uz je starsiho data. A nejak se mi nezda, ze by sio
odstranili zcela ...

Predpokladam tedy, ze chces rict "v GENERICu mi nahradili ovladac sio
ovladacem uartem".

Z toho hned plyne rada posledni zachrany - nevyhovuje-li ti GENERIC
preloz si vlastni kernel s konfiguraci, ktera ti vyhovuje.

> Tuší někdo co dělám špatně?

Nemam nikde 8.0 ani ten hardware co ty. Ale pouzivam uart ovladac na 7.2
a multiportovou kartu (jinou) tam mam taky. Takze muzu hadat, ale nemuzu
ti dat jistou odpoved.

Kdyz nahrazujes jeden kernel jinym, mel bysis byt jisty, ze mas jemu
odpovidajici device.hints

Pokud ti tam zustal ten, ktery o uart nevi nic, pak to muze snadno
nefungovat. Ovsem, jestli to je nebo neni tvuj pripad - to samozrejme nevim.

Jo a jeste - bezny vypis hlasek na consoli je dostatecny, kdyz vsechno
fugnuje. Kdyz neco nefunguje - od toho mas verbose rezim. Nezarucuje, ze
se dozvis neco vic, ale neuskodi to zkusit.