ATA_STATIC_ID, ufsid

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Tue Dec 8 12:49:34 CET 2009

> ;-) zajimave, jak se z identickych vychodisek daji dovodit uplne
> protichudne zavery. To ja bych rekl - kdyby slo o jeden stroj v miste,
> tak se to da risknout, protoze se to snadno ozkousi v a pripade problemu
> snadno napravi. Ale jde-li o radu stroju rozesetych po celem uzemi,
> nabyla by na vyznamu otazka, kolik jich kdy nenabehne a jak casove
> narocne je k nim dojet.

Moje osobni zkusenost:
sitovka se da vetsinou prendat nebo uz i cloveka neznaleho navedu, jak
si pustit mc a v rc.confu zmenit fxp0 za re0 . S disky je to horsi. Oni
nevi, ktera pismenka precist :-)

> Cizm ti tvuj nazor ani nahodou neberu - jen me prekvapilo jak jsi uplne
> opacne zhodnotil vychodiska.

protoze jsem labelovani nikdy nepouzil, tak se ptam. Samozrejme je to
vec, kterou bych si nejprve vyzkousel mistne a pak to teprve pustil do
sveta.

Situace, kterou popisuju, se mi proste obcas stane. Obcas by labelovani
mohlo pomoci (nebo treba u nove instalovanych stroju, ktere do sveta
pujdou).

Diky vsem za odpovedi

--
# Petr Macek